سریال ملکه شب

۱۳۹۹/۵/۱۴

عکس سلین و کارتال در سریال ملکه شب
برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید

بچه سلین و کارتال سریال ملکه شب
برای مشاهده ی اندازه ی کامل کلیک کنید

سریال ملکه شب محصول سال 2016 کشور ترکیه در ژانر رومانتیک و درام است.
این سریال با نام اصلی Gecenin Kraliçesi در یک فصل 15 قسمتی تولید شده و در تاریخ 12 ژانویه 2016 پخش آن در شبکه Star TV ترکیه آغاز شده است.
پخش این سریال پس از 15 قسمت در تاریخ 19 آپریل 2016 به پایان رسیده است.

1. اطلاعات سریال
2. داستان سریال
3. بازیگران سریال


اطلاعات سریال


نام اصلی سریال: Gecenin Kraliçesi
تعداد فصل ها: 1
تعدا قسمت ها: 15
زمان هر قسمت: 120 تا 130 دقیقه
ژانر: درام، رومانتیک
وضعیت پخش: پایان یافته است
کارگردان: یائمور تایلان، دورول تایلان

داستان سریال


سلین(مریم اوزرلی) دختری زیبا و دو رگه ترک فرانسوی است(مادرش فرانسوی و پدرش ترک است). او با مادرش در خانه ای کوچک در شهر گرس در جنوب فرانسه زندگی می کند و هیچ چیز درباره کشور محل تولد پدرش نمی داند. سلین در دنیای کوچک خود با استفاده از خلاقیتش به درست کردن عطر می پردازد.
از طرف دیگر کارتال (مورات ییلدیریم) کسی است که در استانبول زندگی می کند و در یک تجارت خانوادگی بزرگ مشغول به کار است. والدینش در زمان کودکی او کشته شده اند و او کاملا تنها شده است و سپس توسط عزیز (اوئور پولات) که او را مانند پدر خود می داند بزرگ شده است. به عنوان قدردانی او قبول می کند تا با دختر عزیز، اسرا(فوندا ارییئیت) ازدواج کند حتی با وجود اینکه هیچ احساسی نسبت به او ندارد. از آنجائیکه کارتال ازدواج موفقی نداشته است پس همه وقتش را وقف کارش می کند.
کارتال برای یک سفر کاری به همراه دوست نزدیکش به گرس فرانسه می رود و در آنجا با سلین مواجه می شود و آن دو در نگاه اول جذب یکدیگر می شوند. کارتال با اینکه میداند که عشقش فقط برای یک شب است و از بین می رود ولی باز هم میخواهد که آنرا امتحان کند. از طرفی دیگر سلین که نمی داند کارتال یک مرد متاهل است فکر می کند که عشقی را که سالها در جست و جویش بوده، پیدا کرده است. اما عشق خالص هم برایشان خوشبختی نمی آورد و آن دو باید موانع زیادی را در زندگی تحمل کنند تا بتوانند در آرامش زندگی کنند.
عزیز یک تاجر میلیونر ترک است که به همراه همه اعضای خانواده اش در یک عمارت بزرگ در استانبول زندگی می کند. بعد از مرگ همسرش سعادت، او همه زندگی اش را وقف دخترش اسرا می کند. بعد از گذشت چند سال از این اتفاق اینبار عزیز و سلین به یکدیگر برمی خورند و عزیز پس از سالها که از مرگ همسرش گذشته است اکنون احساس متفاوتی را راجع به سلین تجربه می کند.

بازیگران


مریم اوزرلی در نقش سلین
مورات ییلدیریم در نقش کارتال
ائور پولات در نقش عزیز
فوندا ارییئیت در نقش اسرا (همسر کارتال)
دنیز جلیل اغلو در نقش امره
صدا آکمان در نقش هما
سلیم بایراکتار در نقش هاکان
بوراک دنیز دز نقش مرت (پسر عزیز)
نیهان بویوک آئاچ در نقش امینه
اومور آرپاجی در نقش صدیق
هوردم رایتمولر در نقش مادر سلین
بوراک دمیر در نقش اوکتای
رها اوزجان در نقش عثمان
پروین اونالپ در نقش فاطما
دریا بسرلر در نقش الیف
ناز سایینر در نقش بورجو
کان ایروول در نقش عثمان (کودک)

..